op weg naar bandung - Reisverslag uit Dongkelan, Indonesië van Amber en Chris - WaarBenJij.nu op weg naar bandung - Reisverslag uit Dongkelan, Indonesië van Amber en Chris - WaarBenJij.nu

op weg naar bandung

Blijf op de hoogte en volg Amber en Chris

04 Juli 2014 | Indonesië, Dongkelan

Gisteren een drukke en vermoeiende dag gehad ! Vroeg opgestaan om naar bogor te gaan.. Daar wilde wij de botanische tuinen bezoeken. Met de trein gingen wij daar naartoe en het is apart om te zien dat in Nederland eidereen op zijn telefoon zit terwijl hier slapen ze allemaal haha. Rond half 11 kwamen wij hier aan. Het was kleiner maar op de wegen nog net zo chaotisch. Uiteindelijk zijn we naar de botanische tuinen gegaan. Het was rustig en een mooie omgeving. Na 2 uur lopen waren we aardig moe en toen zijn we wat wezen eten. Daarna terug gegaan naar Jakarta en daar wat gegeten in een restaurant. We waren zo moe dat we uiteindelijk om 10 uur al in bed lagen, maar vandaag half 7 wakker omdat we zometeen met de trein naar bandung gaan. Een hele onderneming met alle koffers, maar het is goed te doen!

Groetjesssss

• 04 Juli 2014 - 09:15

Agnes:

Ontzetten leuk om jullie verslag te lezen en ik krijgt accuut heimwee om terug naar mijn vaderland,en ik ben tros op jullie volop van genieten en tot volgende verslag we houden van jullie dikke knuffel uit Hooglanderveen.

• 04 Juli 2014 - 15:04

Linda:

Geniet, heel veel plezier! Kus mikey en bella

• 04 Juli 2014 - 15:56

Renate:

Met plezier jullie verslagen en avonturen lezen ook wat jullie gegeten hebben haha,kus X