jakarta - Reisverslag uit Pademangan Barat, Indonesië van Amber en Chris - WaarBenJij.nu jakarta - Reisverslag uit Pademangan Barat, Indonesië van Amber en Chris - WaarBenJij.nu

jakarta

Blijf op de hoogte en volg Amber en Chris

02 Juli 2014 | Indonesië, Pademangan Barat

De eerste dag Jakarta hebben we overleefd ! Gisteravond om 12 uur kwamen wij aan in Jakarta. Het was een lange zit waarin wij op een gegeven moment onze benen niet eens meer voelde, maar het was te doen. Vrij snel hadden wij onze koffers doordat we te lang op de douane moest wachten. Die nam natuurlijk alle tijd van de wereld. Door een taxi gebracht naar het eerste hotel.

Heerlijk geslapen en de echte eerste dag begonnen met nasi.. Tenminste chris dan! Ik bleef nog even aan het brood met ei. Daarna door naar het tweede hotel waar wij twee nachten zullen overnachten. Koffers afgeleverd en door naar de trein om tickets te kopen. Natuurlijk was het allemaal een doolhof en wisten we even niet meer waar we naartoe moesten. Aardige Indonesische mensen hebben ons geholpen waardoor we uiteindelijk bij het juiste treinstation kwamen. Tickets gekocht (wat weer uren duurde) gingen we onszelf belonen met een donut ! Jammie... Gelopen door Jakarta en de bezienswaardigheden bekeken nadat er een regenbui was gevallen.
Ook heb ik een aantal doodsbang in de taxi gezeten.. Wat een chaos zeg!! Taxi's, auto's en scooters....en dat allemaal door elkaar heen! Ben blij dat we heel zijn aangekomen bij het hotel maar het is zeker geen aanrader.

Daarna nog naar de malls en onze ogen uitgegeven! In de avond nasi gegeten en nu zitten we aan een koffie bij de Starbucks ! Wij gaan zo terug naar het hotel om te slapen..

Sampaj jumpa

• 02 Juli 2014 - 20:40

Renate:

Wat een avonturen al en jullie zijn er net